Vyber lokality pre narodny futbalovy stadion v BA . ..

29. novembra 2012, branislavr, Stadiony , haly .

Kazdy , kto videl ( stacilo v TV ) ako to vyzera na uliciach v okoli zimneho stadiona po zapasoch KHL vie , ze je to zla lokalita . Ak sa zacne stavat futbalovy stadion , bude uz neskoro na navrhy . Preto by sa o tom malo rozmyslat dopredu .
Minister Dusan Caplovic sa vyjadril , “ ze Narodny futbalovy stadion patri na Tehelne pole “ http://sport.aktuality.sk/c/127694/dusan-caplovic-narodny-futbalovy-stadion-patri-na-tehelne-pole/ . Je to len o ulicu vedla od zimneho stadiona , a na zimnom stadione pri zapasoch KHL kolabuje doprava . Ak sa postavi stadion na Tehelnom poli bude to to iste , lepsie povedane horsie , lebo stadion ma mat kapacitu 20 000 az 25 000 divakov . Pred tymto navrhom bol este jeden , kde sa pocitalo s 20 000 -covym hladiskom a ak by sa stadion prerabal pre 30 000 divakov , strecha by sa dala zdvihnut . Teda na Tehelnom poli by bol mozno niekedy v buducnosti 30 000 – covy stadion .
Druha lokalita co pripadala do uvahy pri predoslych planoch multifunkcnej haly a futbaloveho stadiona bola Petrzalka . Myslim si ze v miestach , kam by sa dala potiahnut buduca rychla elektricka ! A popri tejto lokalite ma viest dialnicny obchvat Bratislavy . Teda ludia by sa pohodlne dostali na elektricku a z podzemnych garazi na dialnicu .
V sucasnosti sa jeden divak KHL vyjadril v TV , ze mu je rychlejsie ist 10 min. pesi k autu , ako sa vymotat z podzemnej garaze . ( Ja si myslim ze to z podzemnej garaze brzdia nasledne krizovatky ) . Tento problem by pri dialnici nebol . Po dalsie , polovica Petrzalky by mala ku stadionu dobry pristup elektrickou , teda by bolo pravdepodobne , ze by sa rapidne zvysila navstevnost vsetkych podujati . Myslim si to preto , lebo k staremu Slovanistickemu stadionu su zle spojenia MHD od vsadial , musi sa prestupovat , aj z Petrzalky . A pohodlny pristup na stadion v Petrzalke by bol autom od vsadial po dokonceni obchvatu BA . To by platilo aj keby sa stadion rozsiril na 30 000 divakov .
Ak by sa vo futbale , zacali hrat nejake nadnarodne ligy , podobne ako je tomu v hokeji , mozno by sa stadion v buducnosti rozsiril na 40 000 divakov , co by na Tehelnom poli sposobilo dopravnu katastrofu . A postavit stadion sposobom , ze dnes postavime na Tehelnom poli 20 000 – covy a ak bude treba vacsi , o patnact rokov postavime inde 40 000 je apsolutne nepremyslene !
Nacasovanie : Elektrickova rychlotrat v Petrzakle ma mat Stary most dokonceny v r. 2015 . Trnava ide na jar stavat 19 000 – novy stadion , ktory bude hotovy v r. 2015 http://sportky.topky.sk/c/97961/novy-stadion-v-trnave-dostal-zelenu-v-roku-2015-bude-pychou-mesta . To by najpravdepodobnejsie znamenalo , ze ak by sa zacal stavat stadion v Petrzalke mal by hned dobre spojenie s MHD . Aj prijazdove cesty su dobre . Napisem jeden moj zazitok z futbaloveho Slovanu : stravil som takmer rovnaky cas cestovanim po BA v MHD ako sledovanim zapasu , a to je zly zazitok .

Poz. Hrat medzinarodne ligy vo futbale zatial nedovoluje UEFA . Ak sa zmeni legislativa , je blbost si mysliet , ze by kluby do toho nesli . Po dalsie v mojom blogu som pisal , ako by bolo dobre zmenit hraci system ME , aby sa nejaky pocet zapasov hral doma . V takom pripade by bol vhodny 40 000 – covy alebo vacsi stadion .
Poz2. Tiez si myslim , ze na Slovensku by sa uzivila nejaka dalsie lavicova strana , ktora by mala nie vsetky , ale niekolko odlisnych nazorov od SMERu http://uzivilabysadalsialavicovastrana.blog.pravda.sk/ .
Poz3. Tento moj clanok poslem aj do niektorych medii . Treba si zatial vsimat dopravu pri zimnom stadione pri KHL a z toho vyvodit zavery . Zatial je casu dost … na presvecenie tych hore !