Niekedy sa stava, ze ludia niekam odidu, nenechaju o sebe informaciu a stratia sa.

10. augusta 2013, branislavr, Par dobrych napadov

Mam napad ako tomu  pomoct . Pomohlo by to aj ludom, ktori radi chodia sami v prirode alebo velkych mestach. Jednym casom som pouzival jeden vlastny email na informacie kam idem a kde sa budem pohybovat. Email som poslal na vlastnu adresu, bez emailoveho klienta v pocitaci ( ako je napriklad outlook ), aby som ju nahodne nevyzdvyhol. Informacia tam zostala. Ak by som sa nevratil par dni, policia by mohla skontrolovat moje emailove schranky a v jednej z nich by bola informacia, kde som. Keby bol email vyzdvyhnuty, policia by sa nic nedozvedela, ale kedze bol v schranke, mohli by ho precitat. Aj to neviem na sto percent.

Preto ma napadol sposob, ze by sa mohli zaviest emailove schranky iba na tento ucel. Mohol by sa tam poslat obmedzeny pocet sprav za den, napriklad 15. Do schranok sa v sucasnosti zmesti neuveritelne mnozstvo informacii. Teda spravy by mohli byt automaticky vymazavane po dvoch rokoch. Vyhodu by to malo, ze policia by mala k dispozicii emailovu schranku a nemusela by kade tade zhanat informacie.
Mladi ludia ktori neradi vravia rodicom co robia, by to mohli naplno vyuzivat. Tak isto aj osameli ludia. A aj kazdy, co ma nejaku tajnost, mohol by ju tam napisat.

Aby na tieto emaily nechodili spamy, bolo by vhodne zaviest zoznam adries a telefonnych cisel z ktorych by sa prijimali spravy.