Videnie myslienky 4, dlhovekost

24. augusta 2013, branislavr, Par dobrych napadov Videnie myslienok .

Jedna z veci  co sa vyskytuje v mysleni medzi ludmi je, dlhovekost. Ide sa na to podla dlhovekosti niektorych zvierat.

Ja len napisem ako pri tejto veci rozmyslam ja. Su zvierata, ktore sa doziju dlheho veku . Je jedna korytnacka v cine, ktora sa doziva okolo 400 rokov. Zralok gronsky sa doziva 400 r. To iste plati o niektorych morskych musliach, napriklad vylovili muslu z obdobia stredoveku.

Ja sa zamyslim nad vranou. Doziva sa viac ako 100 rokov. Pritom zerie to iste ako ine vtaky, ktore sa tolko rokov nedozivaju, niektore len 20 r. Moja otazka znie, co ak je to v tráveni vrany. Ze zozere to iste , ale zo stravy si zobere latky ktore ine zvierata nestravia . Teda co ak ma dlhsie travenie, alebo napriklad inu zaludocnu kiselinu, ako ine vtaky? Tu by sa oplatil vyskum, ake latky ma vrana v zalutku zo stravy po niekolkych hodinach travenia v porovnani s inymi vtakmi. Co ak existuju latky ktore nepozname a ktore predlzuju zivot. A prave dlhoveke zvierata ich mozno stravia na rozdiel od nas, lebo mame ine travenie.

Je to moznost ktora nemusi nic vyriesit, ale treba sa chytit kazdej dostupnej moznosti.

Teda: strava moze byt ta ista, ale trávenie, teda strávene latky iné!
K tomuto mam napad, co keby stacilo mat stravu v zaludocnej kyseline zo cloveka niekde v chladnicke viac dni. Mozno by stacilo, 8 – 15 dni. A potom by sa preskumalo, ci tato strava nema latky ktore nepozname. Alebo to iste spravit s napustenim stravy slinami . Teda nadzuvat . Je to jednoduche riesenie a lepsie je vyskusat lahku moznost, ako nic nepodniknut.

Ako som tymto napadom dospel? Sledoval som zvierata v TV. Kto vidi permanentne myslienky, tomu napisem, ze to zvierata naznacuju. Hlavne ma to napadlo pri bilinozravych netopieroch. Ktori travia  stravu dole hlavou.
Velmi je dobre sledovat prirodopisne dokumenty bez zvuku.
Poz. Ja som presvedceny, ze zvierata maju fotograficku pamat. Tak by si mohli pamatat svoje hniezda a mlade. Kym medzi ludmi to vie len par zo sto , u zvierat je to masivne rozsirene. Ja osobne omnoho radsej sledujem zvierata , akoby som mal pocuvat „anielov“.