Pacilo by sa mi, keby muzea mali volne dostupne prezentacie.

15. decembra 2014, branislavr, Par dobrych napadov

Volne dostupne prezentacie pre PowerPoint alebo appky pre smartfony. Dnes to nemaju. Nie kazdy sa moze vybrat do B. Stiavnice, Levoce, BA. Hlavne nie dochodcovia ktorych co to zdravotne trapi. A pamatat si expozicie niekolko rokov je prakticky blbost.

Prezentacie by mohli byt obsiahle. Neviem ake maju muzea zisky a o kolko penazi by prisli. Mozno by sa aleĀ  navstevnost este viac zvysila, kedy by prezentacie mohli byt lakadlom.

Ja som si nedostatok uvedomil, ked som mal zle spoje do inych miest kde su muzea. Alebo som si kupil DVD Egypt, deset nejvetsich objevu. Na DVD bolo velmi malo obrazoveho matarialu, co som nepochopil.

Dnes by sa to dalo lahko riesit cez appky pre smartfony s Androidom, Apple… Ktore sa daju lahko spoplatnit a platby su jednoduche.