Rychlik BA – KE je pomalý. A navrh vlak KE – Mnichov / Berlin.

24. februára 2016, branislavr, Doprava

Rychlik BA – KE ma len o 8 zastavok viac ako IC a cesta mu trva o 49 min dlhsie.  Rychlik ma 19 , IC 11 zastavok . Ved to je 6,1 min. na zastavku ! Co je niekto v štátnom podniku namodzog ? Niekto to riadi zle a potom to vyzera, ze štát je zly vlastnik ! Ja pisem v mojom blogu, ako by mohol statny majetok fungovat efektivne. Ale takto teda nie !

Druha tema. Navrh vlak KE – Mnichov/ Berlin.
Vela prestupov maju ludia co pracuju v  Nemecku, Rakusku . Mne by sa pacilo, keby premavali vlaky KE- Mnichov tri razy do tyzdna a KE- Berlin tri ine dni do tyzdna. To by stacilo kupit len dva rusne na trakciu v tychto statoch, kedze IC su zrusene a z nich zostali vagony. Zeleznice maju vagony aj na 200 km/h. Teda vznikli by dve nove supravy. Trasa Vieden – Mnichov sa preraba na 230 km/h. System by sa mi pacil uplne novy, kedy by vlak stal v zahranici riedko podobne ako ine zahranicne vlaky a nahusto ako IC na Slovensku.

Priamy spoj ma vyhodu cez zimu, ked vlaky zvyknu meskat a nechytaju sa pripoje. Teda urcite by cestujuci nasadol v Nemecku, Rakusku a vysadol napriklad vo Vrutkach, alebo Liptovskom Mikulasi. Plus odpadli by cakania na prestupoch a bolo by to pohodlne.

Na Slovensku mame dopravu 100 za opicami. Budapest ma priame spoje: 1 za den do Mnichova mala 5, menili cestovny poriadok asi koli tomu ze sa stavia zel. koridor TEN-T 17, 2 do Berlina, 2 do Zurichu, 6 s konecnou stanicou Saldzburg s dobrymi pripojmi do Mnichova, a spolu aj s inymi linkami 9. Nechodim po svete, ale pobehal som cestovne poriadky.

Tento problem doteraz neriesili ani demokrati, ani socialosti.