V BA by som pomenil styri vystavby. Severny obchvat BA, elektricky dat na Štefánikovu, obchvat Vrakune a polohu Narodneho futbaloveho stadiona.

28. februára 2016, branislavr, Co je niekto na modzog ? Doprava

Severny obchvat BA sa planuje jeden dlhy tunel. Lepsi je druhy lacnejsi variant, dva kratsie tunely , ktore by pomohli Bratislave. Na tejto linke su ich vyobrazenia aj ich popis. Ten druhy, lacnejsi variant je : jeden tunel ako obchvat Bratislavy cez Pezinsku babu a druhy ako pomoc Bratislave, z Noveho Mesta do Dubravky, Lamaca. Tato trasa by velmi pomohla cestovaniu z Race, Krasnan, Vajnor, Noveho Mesta atd. do Volkswagenu , Dubravky , Lamaca, Karlovky.

Druha vec.
Vratit elektricky na Štefánikovu ulicu. Je to kratsia trasa ako cez Obchodnu. Cez obchodnu to trva nekonecne.

Treti navrh.
Obchvat Vrakune by som spravil ako chcu ludia a nie ministerstvo. Ludia chcu vyuzit jednu cestu povodnu „Hradsku“ a zmenit ju na dialnicu. Ministersto planuje obchvat plus studilu prepojenia D1 s D4 co by mala byt nahrada za za Hradsku. Hradsku nechce stavat, ze cesta patri mestu, tak si ju ma financovat samo. Riesenie by mohlo byt. Vycislit sumu statnej prepojky a tolko dat do Hradskej. Ak by to malo stat viac, zvysok by doplatilo mesto.

Stvrty navrh sa tyka narodneho futbaloveho stadiona. Zimny stadion sa postavil na zlom mieste, ako sa vyjadril Peter Stastny. Vyzera to tak, ze to zle dopadne aj s Narodnym futbalovym stadionom. Schvaluje sa vystavba na Tehelnom poli. FIFA odporucala stadion v Petrzalke. Vyhodu by to malo, ze jednak by popri nom viedla buduca dialnica teda by nan mala dobre spojenie Bratislava a aj cele Slovensko a podalsie, bol by na konecnej novej elektricky. Elektricky maju byt velkokapacitne. Tretina petrzalcanov by mala velmi dobre spojenie na stadion elektrickou. Kluby sa stazuju ze na zapasy chodi malo divakov. No skuste cestovat s MHD z Tehelneho pola po skonceni zapasu ! Je to katastrofa. A kto cestuje vlastnym autom, musi ist cez krizovatky. Pri kapacite 10 tis. divakov na KHL kolabuje doprava a parkovanie. Vodici radsej parkuju v Ruzinove ako v parkovacich domoch. Neda sa znich vymotat koli nasledujucim krizovatkam. Pritom o ulicu vedla na Tehelnom poli ma byt kapacita 20 tis. a mozno sa bude v buducnosti zvysovat na 35 tis. SFZ chce hrat nadnarodnu sutaz s cechmi. Ak by sa pridali aj ine krajiny, hodil by sa vacsi stadion. Pri tomto probleme by stacilo navrhnut prehodnotenie polohy. Cez zimu sa stavat nebude, do volieb sa toho vela nestihne a potom by v Petrzalke mohla robit stadion ta ista firma co mala na Tehelnom poli. Ak uz VUC pozemky predal, mohlo by sa to riesit predlzenim elektrickovej trate dalej za Petrzalku a vytvorenim novej zastavky. V Petrzalke by sa stadion mohol lahko v buducnosti prestavat na 35 000 divakov a o 15 rokov neskor na 60 000 divakov. Co sa na Tehelnom poli neda. Dalej sa mozu lahko vybudovat parkovacie domy, kedy mozu byt nad povrchom a nie pod zemou, lebo je v Petrzalke volny priestor, teda by sa mohli stavat aj postupom casu, co sa na Tehelnom poli neda, lebo musia sa pod zem.