Dovod, preco by sa krestania nemali bat antikoncepcie.

5. januára 2017, branislavr, filozofia, nabozenstvo

Mam teoriu podla jedneho druhu jasteric, ktore nemaju samcov. Mlade maju zhodnu DNA s matkinou. Uvadza sa v jednom dokumente, ktory casto opakuju doku stanice.

Podla tohoto druhu to vyzera, ze vajicko je zive vo vajecnikoch matky aj bez oplodnenia samcom, aj pri inych zvieratach. Teda zivot nezacina oplodnenim spermijou, ale pred tym. Takze vela zivych potomkov samicky „potratia“ pocas zivota, ked vylucuju vajicka. Samozrejme okrem tychto jasteric.

Krestania sa drzia prikazania „nezabijes“. Hned po oplodneni spermijou. Podla hore uvedeneho to vychadza, ze zivot nezacina od pocatia, ale skor.

Preto by sa mi pacili krestania, ktori by sa drzali filozofie Krista a pouzivali by antikoncepciu. Aj tabletku po. A ak by im cirkev zakazovala antokoncepciu, mali by ju opustit s tym, ze zostavaju vo filozofii Krista a niesu v cirkvi.

Clanok som napisal, lebo pred 14 rokmi som bol veriaci. Vtedy som nemal ani sajnu, ze je tak vela znasilneni. Dozvedel som sa to az neskor, vdaka internetu. A prave pre znasilnenie sa hodi tabletka po. Poz. prikazanie „nezabijes“ pochadza od Mojzisa, Kristus ho nevymyslel, len zopakoval, ze su dolezite Mojzisove prikazania. Krestania maju v prikazani vinimku v sebaobrane, ked im ide o zivot. Vtedy mozu aj oni zabit.

Link na trendove temy o znasilneni.