Vo Francuzku ma uspech krajna pravica. Mne na politickej scene chyba narodna lavica.

9. decembra 2015, branislavr, Lepsi volebny system .

Ti co citia narodne by mohli volit lavicu. Napriklad mnoho volicov Smeru-SD citia narodne, co mi vyplyva z rozhovorov s nimi.

Ja by som chcel volit narodnu umiernenu lavicu. Cim som sa podrobne zaoberal v tomto prispevku. Ked na politickej scene nieje, volim lavicu a pravicovych narodniarov nie.

Volebny system by sa dal vylepsit viacerymi smermi v jednej strane z ktorych by si volic vyberal a tymto sposobom priamo ovplyvnoval stranu. Ze by sa vo volbach kruzkovali smery strany a nie ludia. Teraz volic na vnutorne dianie strany nema ziadny vplyv. Cim som sa zaoberal v tomto prispevku. Napriklad v jednej lavicovej strane by sa dali kruzkovat smery- slovenski narodovci a osobitne madarski, zeleni , za legalizaciu marihuany, za velky statny majetok a pod.

Doplnenie po druhom kole volieb.
No, nakoniec to dopadlo tak, ze Narodny front ma len Korziku. A v celkovom súčte hlasov skončil FN na treťom mieste s viac ako 28 percentami. Co si myslim, ze je na Francuzko vela.